lite frågor och svar:)

ola intervjuvas


Hur klär du dig privat?
– Jag är ingen kostymkille utan har en ganska avslappnad stil. Klär mig gärna i jeans, rutiga skjortor och sneakers på fötterna.

Någon modeförebild?
– Kanye West har schyssta kläder. Han lyckas blanda många olika stilar och skapa något eget.

 

källa : aftonbladet

 

Vad är du mest stolt över?
– Att jag ringer min mamma en gång om dagen. Jag ringer alltid på kvällen. Ibland berättar jag bara hur dagen har varit, ibland kan vi prata med varandra länge. Hon bor kvar i Skåne och jag har flyttat till Stockholm så vi träffas inte så ofta. Men hon är min bästa vän.
Vad är du mest känd för?
– Det måste vara att jag sjunger, att jag är en artist.
Vilken är din favoritglass?
– Sandwich pepparkaka! Den är sjukt god. Nu på vintern äter man inte glass för att läska sig med, men det är gott när man kryper upp i soffan hemma.
Vilket lag håller du på?
– I fotboll eller? Ha, ha, ha, det vågar jag inte säga! Jag håller på Sverige. Men absolut, jag är väldigt intresserad av fotboll.
När var du full senast?
– Jag dricker inte så mycket. På nyår drack jag ett glas champange. Det är väl idrottsmänniskan i mig som hålls kvar. Jag kan ha roligt utan att dricka.
Vilken är din favoritplats på jorden?
– Marocko. Det är ett helt fantastiskt ställe. Annars är det på scenen när jag får sjunga inför människor. Men land är Marocko, jag har bara varit där en gång men jag ska definitivt dit igen. Det är ett fantastiskt land.
Hur skulle du beskriva dig själv med tre ord?
– Positiv. Kaxig med glimten i ögat, nej, det är ju fler än tre ord. Jag är extremt sällskapsjuk, men stryk extremt då. Och sprallig.
Vilka tre saker skulle du ta med till en öde ö?
– En fotboll, geisha-choklad, jag älskar den och min mamma. Fast det kanske är taskigt. Ja, mot mamma alltså, hon kanske inte alls vill vara på en öde ö. Äsch, hon får följa med ändå.
Vilken är din favoritfilm?
– Oj, jag är riktigt filmintresserad. Jag såg en film igår, Nicolas, gift, jag bölade ihjäl mig! Den var för bra. Helt fantastisk. Jag har många favoritfilmer men den såg jag igår så jag tar den.
Hur märker man att du är arg?
– Jag blir tyst. Jag pratar konstant annars så om jag är tyst är jag förmodligen arg.
Läser du horoskop?
– Det händer. Men det är inte riktigt så att jag tror på det. Men stundtals läser jag. Springer jag på ett horoskop så kollar jag upp fiskarna.
Vad är det första du tänker om morgonen?
– Om jag kan somna om. Jag är seg på morgonen. Sedan tänker jag på vad jag ska göra idag.
Vilken är din favoritpryl?
– Jag måste säga min I-pod video. Jag fick den i julklapp så den pysslar jag med lite. Den är riktigt grym.
Vilken av dina goda egenskaper missar folk?
– Ehhh ? shit vad svårt ? jag ska fråga min manager som sitter bredvid mig. Hörde du? Att jag kan prata känslor. Jag kan visa att jag är ledsen och kan gråta. Tänkte du på filmen vi såg igår? Ha, ha, ha.


källa : /www.barometern.se

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0